Hello! Elfogadsz tőlünk egy virtuális sütit? 
A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítik, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk a számodra! 

Elfogadom
Menü

Gyakori kérdések

0. Mégsem tetszik, amit rendeltem. Visszakapom a pénzem?

Pénzvisszafizetési garanciánk lehetővé teszi, hogy a rendeléstől számított 14 napon belül indok nélkül elállhatsz a vásárlástól. 
Ez esetben a teljes összeget egy általad megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza. 
A csomag visszajuttatásának költsége ez esetben téged terhel. Kérjük vedd figyelembe, hogy 
a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában tudjuk visszavenni.

Kimosott, csomagolás nélküli, az eredetivel összeegyeztethetetlen illatot árasztó terméket nem áll módunkban sem cserélni, sem visszavásárolni!

1. Ha nem jó a méret, ki lehet cserélni a ruhadarabot?

Cseregaranciánk lehetővé teszi, a rendeléstől számított 14 napon belüli cserét!
Extra időtartamra vásárolhatsz cseregaranciát:

15 napos cseregarancia

30 napos cseregarancia

2. Mikor kapom meg a megrendelésem?

A megrendelt termékek 1-2 munkanapon belül érkeznek meg rendelési helyükre. 
A csomagok kiszállítását az MPL futárszolgálat végzi.

 

3. Mi történik, ha a rendelés leadása után mégis meggondolom magam?

Ez esetben kérjük írj egy e-mailt a hello@ladyandgentleman.hu (klikk) e-mail címre.
Ha még biztosabb szeretnél lenni abban, hogy lemondtad a rendelést, kérünk inkább hívj minket a +36 70 633 3696 telefonszámon.

 

4. Hol van üzletetek?

Jelenleg üzletünk nincsen, csak online vásárlásra van lehetőség.

 

5. Fel lehet valahol próbálni a termékeket?

Jelenleg nincs lehetőség próbalehetőségre.

 

6. Tudok a futárnál is fizetni?

Igen, természetesen, ehhez kérünk válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget.

 

7. Mennyibe kerül a szállítás?

Az alap szállítás 1310 Forint, utánvét esetében ez plusz 390 Forint.

 

8. Biztonságos az "előre fizetés"?

Teljes mértékben. 
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

 

9. Tudtok segíteni abban, hogy milyen méretet válasszak?

Igen, természetesen! Bátran írj nekünk egy e-mailt a hello@ladyandgentleman.hu (klikk) e-mail címre, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 70 633 3696 telefonszámon, ahol kollegáink állnak rendelkezésedre és szakértői tanácsokkal látnak el.

 

10. Elrontottam a méretet, darabszámot, stb. Mit tehetek?

Kérünk, ha ezt még időben észrevetted, hívj minket telefonon a +36 70 633 3696 telefonszámon és kollégáink segítenek majd ebben.
Amennyiben éppen nem vagyunk elérhetőek, írj egy e-mailt a 
hello@ladyandgentleman.hu (klikk) e-mail címre.

 

11. Honnan tudom, hogy sikeres volt a megrendelésem?

A megrendelés sikeres leadását követően, rendszerünk automatikusan e-mailt küld neked a megadott e-mail címedre.
Ebben az e-mailben a rendelés leadásának állapotáról és a rendelés tartalmáról kapsz visszaigazolást.
Ha ezt az üzenetet megkaptad, akkor biztos lehetsz benne, hogy a rendelésed felvételre került. 

 

12. Nem kaptam visszaigazoló emailt a rendelés befejezése után. Érvényes így a rendelésem?

Ha nem kaptál visszaigazolást, pedig rányomtál a megrendelés gombra a kosár oldalon és a rendelésed megköszönő oldal is előjött, akkor az e-mail címed helytelenül adtad meg.
Ebben az esetben keress minket a megadott elérhetőségek egyikén, hogy megerősíthessük a megrendelésed sikerességét és javíthassuk az e-mail címed!
Tel: +36 70 633 3696
Email: 
hello@ladyandgentleman.hu (klikk)
Facebook: ladyandgentleman.hu (Messenger üzenetben bármikor)

 

13. Szeretnék még csatolni termékeket a leadott megrendelésemhez, Hogyan tegyem meg?

A megrendelés leadása után van lehetősége termékeket csatolni az eredeti csomaghoz, ha a csatolni kívánt termékekre azonnal, lead egy rendelést
A további rendelés leadásakor a kosárban lévő adatok kitöltésénél az 5. pontnál írja meg nekünk, hogy az előző megrendeléséhez szeretné csatolni a termékeket. 
Ha az új rendelést már akkor adja le, amikor az eredeti megrendelése összecsomagolt állapotában van, akkor nincs lehetőség egy csomagban való elküldésre.
A csomagja állapotáról tájékozódhat az ügyfélszolgálatunkon. Megértését köszönjük!

 

14. Nem azt a terméket kaptam amit megrendeltem. Mit tegyek?

Erre nagyon kicsi az esély de nem kizárt hogy hibáztunk.
Kérjük ellenőrizze a rendeléskor kapott vissza igazoló e-mailt és annak tartalmát.
Győződjön meg róla, hogy a rendelésében valóban mást adott le mint amit rendelt.
Ha továbbra is fenn áll a probléma, keressen minket az ügyfélszolgálaton, készítsen képet a kapott termékről és küldje el nekünk elérhetőségeinkre a rendelés számával és a rendelésben leadott névvel. 
Email: 
hello@ladyandgentleman.hu (klikk) 
Facebook:
 ladyandgentleman.hu (Messenger üzenetben bármikor)

15. Hibás terméket kaptam. Mit tegyek?

Ebben az esetben készítsen fotót a hibáról és küldje el nekünk elérhetőségeinkre a rendeléshez megadott névvel és a rendelés számával.
Munkaidőben azonnal intézkedünk az ügyben!
Email: 
hello@ladyandgentleman.hu (klikk)
Facebook: 
ladyandgentleman.hu (klikk) (Messenger üzenetben bármikor)
Instagram: 
ladyandgentleman.hu (klikk) (Instagram üzenetben bármikor)

 

Keresés